HTML

pókerböl élek

Hogy kezdtem el pókerezni, hogyan jöttem rá a trükkökre, és hogy tudok belöle megélni. Lesz stratégia, kis csalás, a legjobb bónuszok, multiaccolás, meg minden ami az online pókerhez tartozik.

Friss topikok

  • Flasche leer!: kommenteket szivesen látok kérdésekre igyexek válaszolni (2010.09.13. 12:59) bemutatkozás/ póker

Linkblog

Archívum

2010.09.13. 11:58 Flasche leer!

bemutatkozás/ póker

Sziasztok!

 

Most indítom blogom, remélhetőleg sok ember meg találja, és okosodik majd belőle -vagy legalább is, nem követi el ugyanazokat a hibákat, mint én!

Kicsit magamról: 27 éves vagyok, kb 5 éve ismerkedek a pókerral, egy éve szerencsére elvesztettem az állásom, és azóta kicsit komolyabbra vettem! Van egy gyönyörű barátnőm, akivel tervezzük esküvőnket, házat, gyereket meg minden, tehát nagy a boldogság!

Nem is húzom az időt, ennek az alapja, hogy elég jól keresek, kb.: 250-300 000 Ft.-ot havonta 80-100 óra pókerrel. Adómentesen:) Szerintem elég jó óra bér. A legszebb:ebből a tiszta pókeres nyeremény nem több 100 000 Ft-nál, a többi az ügyeskedés - nagyrészt erröl fog szólni a blog.

Remélem felkeltettem az érdeklődést, ígérem, pár napon belül jövök egy komolyabb poszttal is, konkrét példákkal.

1 komment

Címkék: pénz póker


A bejegyzés trackback címe:

https://pokerbolelek.blog.hu/api/trackback/id/tr922292524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flasche leer! · http://worldofpoker.hu/ 2010.09.13. 12:59:23

kommenteket szivesen látok
kérdésekre igyexek válaszolni
süti beállítások módosítása